понеделник, юни 30, 2008

My works 2008

Първият ми ушит гоблен за 2008 г. са тези слънчогледи на Vervaco /модел Vervaco 70.866/. Комплектовката е изцяло с цветове по мой избор. Сама го рамкирах и го подарих на майка за 8-ми март. Панамата е бяла Аида 14 със сребристо ламе. В рамка може да се види тук.
Макове, отново на Vervaco /модел Vervaco 70.865/, както и при слънчогледчетата  сама избрах цветовата гама, без да следвам легендата на схемата, панамата е същата - Аида 14. Рамкирах го сама и го подарих на голямата ми племенница на сватбата, можете да го видите в рамка тук.
Следва една серия графики - миниатюри на Permin. Уших ги на бяла evenweave 27 ct. Станаха много сполучливи, още не съм решила как да ги аранжирам.





Дойде ред да покажа и този красавец. Моделът е на Vervaco, в оригинал се шие на бяла панама, аз обаче го уших на бежова тонирана, по мое мнение се получи много сполучливо. Този тигър го уших специално за 21-вия рожден ден на моя син Виктор, той от малък много обича тигърчета:)) Уших го с много настроение и обич за моето дете. 
Ябълков цвят на Permin, модел Permin 12-8013. 
Изключително свежо моделче, създава много настроение! Панамата е бяла evenweave 27 ct.
Следват две цветни графики, схемите ми ги предоставиха момичетата от форума. Нямам представа кой е автора на моделите, но са страхотни. И двете са ушити на бяла Аида 14 със сребристо ламе. Първият го кръстих "Пролетно момиче".
А втората графика - "Fashion".
Букет с макове -Vervaco 70.044. Един от най-красивите гоблени с цветя, които съм шила. Панамата е Аида 14 със сребристо ламе.
Серия на Permin, ушити на бяла evenweave 27 ct. Слънчогледите са модел Permin 12-5368.
Маковете - модел Permin 12-5367.Тези два гоблена са ми много любими, греят, греят...

Няма коментари: