сряда, юли 13, 2011

Blouse - new work

В последно време ме е обхванал творчески мързел :) Това ми се случва много, много рядко, обикновено не ми стига времето за любимите занимания. Аз никога не скучая, просто запълвам свободните минутки с други любими дейности като четене на книги и сърфиране в безкрайния нет, което съвместявах преди с любимите ми плетки и бродерии. 
Преди няколко дни минах през един магазин и си купих подходяща за плетене през летните жеги прежда:
Разчупвам "мързела" с обръч №6....:) Иска ми се да плетна нещо изчистено, много изчистено...Подхващам гърба на гладка лицева плетка, ще решавам в движение цялостната визия. Със сигурност ще е леко вталено, направих вече първата свивка от двете страни.
Хубаво и незабравимо лято пожелавам на всички!
 

4 коментара:

Zvetanka Shahanska каза...

Хубава е преждата и чувствам как ще излезе нещо интересно:)))
Теменужче, и на теб хубаво лято ти пожелавам! И аз съм като теб - нямам време да скучая - винаги има нещо- блогове, нет,цветя, снимки,книги,ходене,и какво ли още не:))))

Temenuzhka Petrova каза...

Благодаря,Цвети!:)Животът ни е такъв,какъвто си го изживеем, няма време и място за скука!Приличаме си с теб, миличка, имаме разностранни интереси!Целувки!:*:)

Анонимен каза...

"Мързеланката" отново е измислила нещо интересно... Очаквам скоро да покажеш крайния резултат.:)

Temenuzhka Petrova каза...

Благодаря,Светлана:)Трябва да стане все нещо, дали ще е скоро...дано!:))