сряда, юли 29, 2009

Потниче на една кука:) * Crochet ... в процес (1)

Втората лента на потничето е готова и бързам да "докладвам":) Тук на снимката показвам съединени първите две ленти. За изплитането на двете ленти ми бяха необходими точно 50 гр - 1 гранче. Аз съм закупила 200 гр прежда (4 х 50 гр).В списанието е предвидено да се изплете потника със 150 гр, но аз винаги се "презастраховам". По-добре да ми остане, отколкото да не ми стигне.
Доста време ми отне и гледах "умно", докато разгадая по указанието в схемата, където липсва посоката на плетене при съединяване на двете ленти, как точно да го изплета.В крайна сметка го направих както можах и мисля,че успях.Това е то, в българските списания в нито едно до момента не съм открила грамотно обяснение в указанията. Или нещо ще липсва, или е написано така,че нищо да не се разбере.Преди години съм плела модели на покривки и салфетки на една кука и пуловери и блузи на две куки от "Бурда" само по схема, но схемите са отпечатани със знаци и посоки грамотно.

В близък план...
Третата лента в процес...

2 коментара:

I каза...

Благодаря, че ни правиш съпричастни към новото ти изделие!
За българските списания си се изразила доста меко и деликатно. Когато реша да изплета и аз нещо на една кука и ми хареса моделче от българско списание или женски вестник - винаги има "подводни камъни" или премълчани "тънкости". Това си е патент на BG-баш-майсторките, за срам и съжаление.
Мисля, че в ръкоделието, което за мен си е своеобразно изкуство - колкото повече споделяш, толкова повече вдъхновение за нова и по-красива работа получаваш. Доказателство е твоят блог, който има толкова читатели!
Работите ти са великолепни, заслужават си трудът ти. Успех и в следващите ти творения с игла.:)

Temenuzhka Petrova каза...

Благодаря, Вяра,твоите коментари ми въздействат много позитивно!Наистина като споделиш творението си с повече хора, имаш и мотивация да го направиш възможно най-красиво и сполучливо!Много ти благодаря за хубавите думи!